اہم خبریں

آف شور بینکوں میں پڑے 7.5 ارب ڈالر کے حصول میں حکومتی دلچسپی ختم

اسلام آباد:  پاکستان تحریک انصاف کی حکومت نے آف شور بینک اکاؤنٹس میں پڑے ہوئے ساڑھے 7 ارب ڈالر کے حصول کی کوششیں ترک کردی ہیں۔ 

قومی اسمبلی کی قائمہ کمیٹی برائے خزانہ کے اسد عمر کی سربراہی میں منعقدہ اجلاس میں ایف بی آر کے ڈائریکٹر جنرل انٹرنیشنل ٹیکسز محمد اشفاق نے بتایا کہ جنوری کے بعد سے فیڈرل بورڈ آف ریونیو نے آف شور بینک اکاؤنٹس رکھنے والے افراد کو کوئی نوٹس جاری نہیں کیا۔

او ای سی ڈی نے پاکستانیوں کے ایک لاکھ 52 ہزار بینک اکاؤنٹس کی معلومات گذشتہ برس ستمبر میں ٹیکس حکام کو مہیا کی تھیں۔ ایف بی آر نے صرف ان بینک اکاؤنٹس کے سلسلے میں کوئی اقدام کیا جن میں رکھی ہوئی رقم کی مالیت 5 لاکھ ڈالر سے زائد تھی۔

ڈائریکٹر جنرل کے مطابق ایک اکاؤنٹ میں زیادہ سے زیادہ رقم 137 ملین ڈالر ( 22 ارب روپے ) تھی۔ محمد اشفاق کے مطابق ان اکاؤنٹس میں 7.5 ارب ڈالر کی خطیر رقم موجود ہے۔ ساڑھے 4 ارب ڈالر صرف 650 لوگوں کی ملکیت میں ہیں۔

ڈی جی نے بتایا کہ ایف بی آر 650 میں سے تقریباً 325 لوگوں کی نشاندہی کرسکا جنھیں نوٹس ارسال کیے گئے، مگر ان میں سے 60 فیصد سے زیادہ افراد پہلے ہی گذشتہ ایمنسٹی اسکیم سے استفادہ کرچکے تھے۔

محمد اشفاق نے یہ کہہ کر کمیٹی کو حیران کردیا کہ جب حکومت نے جنوری میں ٹیکس ایمنسٹی اسکیم کا اجرا کرنے کی باتیں شروع کیں تو ہم نے نوٹسز کا اجرا روک دیا۔ انھوں نے یہ بھی اعتراف کیا کہ ایف بی آر ابتدائی طور پر ٹیکس کے مقاصد سے ان لوگوں کی آمدنی کا اندازہ بھی نہیں لگاسکا۔

اس موقع پر سابق وزیرخزانہ اور قائمہ کمیٹی کے چیئرمین اسد عمر نے کہا کہ بنیادی آپ یہ کہہ رہے ہیں کہ حکومت نے او ای سی ڈی کی ایکسرسائز روک دی۔

Leave a Comment

Your email address will not be published.

You may also like

Read More

post-image
اہم خبریں
قصور: ” میرے پوت نوں مارنا نئیں”ناراض بیوہ بوڑھی ماں نے بیٹے بہو کو گلے لگا لیا بوڈھی ماں کی تھانے میں فریاد سے...
Read More
post-image
ٹیکنالوجی
ویووY15Cپاکستان میں متعارف کروا دیا گیا 16 اگست 2022 عالمی شہرت یافتہ سمارٹ فون بنانے والی کمپنی ویوو  نے پاکستان میںاپنی وائے سیریزمیں نیاY15Cمتعارف...
Read More
post-image
اہم خبریں
مگرمچھوں کے ناپید ہونے سے ہمارے ماحول پر تباہ کن اثرات ہوں گے، ماہرین سائنس دانوں نے خبردار کیا ہے کہ مگر مچھوں کی...
Read More
post-image
اہم خبریں
اے پی ایس حملے کا ماسٹرمائنڈ عمر خالد خراسانی بم دھماکے میں ساتھیوں سمیت ہلاک کالعدم تحریک طالبان پاکستان کےاہم کمانڈر عمرخالد خراسانی ساتھیوں...
Read More
post-image
اہم خبریں
کراچی: اسسٹنٹ کمشنر اسما بتول کو اسلحہ کے زور پر لوٹ لیا گیا کراچی کے علاقے بہادر آباد میں اسسٹنٹ کمشنر فیروز آباد اسما...
Read More