بین الاقوامی

سرحد میں نگرانی کیلئے 300 روسی فوجی شام پہنچ گئے، روس

روس نے شام میں ترکی سے منسلک سرحد میں نگرانی کے لیے 300 ملیٹری پولیس پہنچا دیے جو شہریوں کی سیکیورٹی کے ساتھ ساتھ کرد جنگجووں کو 30 کلومیٹر کا علاقہ خالی کرنے میں بھی تعاون کریں گے۔
خبرایجنسی اے ایف پی کی رپورٹ کے مطابق روسی وزارت دفاع نے ایک بیان میں کہا کہ ہے کہ ترکی اور شام کی سرحد میں تنازع کی جگہ پر نگرانی کے لیے 300 اہلکار پہنچ چکے ہیں۔
ان کا کہنا تھا کہ ملیٹری پولیس کے اہلکاروں کو روس کی چیچنیا کے خطے سے شام بھیجا گیا ہے جو عوام کی سلامتی کو یقینی بنائیں گے اور سرحد سے 30 کلومیٹر کے علاقے سے واپسی میں کرد فورسز سے کی مدد کریں گے۔
روسی وزارت دفاع کے مطابق اس عمل کو مکمل کرنے کے لیے ملیٹری پولیس کے ساتھ ساتھ 20 سے زائد فوجی گاڑیاں بھی شام بھیجی جاچکی ہیں۔
یہ بھی پڑھیں:ترکی، روس کے مابین شام کے شمالی حصے سے کرد فورسز کی بے دخلی کا معاہدہ
خیال رہے کہ روس اور ترکی نے رواں ہفتے ایک معاہدے پر دستخط کیا تھا جس کے مطابق روسی ملیٹری پولیس اور شامی سرحدی گارڈز، کردش پیپلز پروٹیکشن یونٹس (وائی پی جی) کو سرحد میں 30 کلومیٹر کا علاقہ خالی کرنے میں معاونت کریں گے۔
ترک صدر رجب طیب اردوان اور روسی صدر ولادیمیر پیوٹن کے درمیان ساحلی شہر سوچی میں طویل مذاکرات کے بعد یہ معاہدہ طے پایا تھا۔
رپورٹ کے مطابق شام پہنچنے والے روسی اہلکار اگلے ہفتے سے باقاعدہ نگرانی کا آغاز کریں گے۔
روس اور ترکی کے درمیان مذاکرات شام سے امریکی فوجیوں کے انخلا کے اعلان کے بعد کرد جنگجووں کے خلاف ترکی کے آپریشن سے پیدا ہونے والی صورت حال پر کیے گئے تھے۔
امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ترکی پر معاشی پابندیوں کا اعلان کیا تھا تاہم نائب صدر مائیک پینس نے اردوان سے مذاکرات کے بعد یقین دہانی کرائی تھی کہ کرد سرحد میں 30 کلومیٹر کا علاقہ خالی کریں گے اور معاشی پابندیاں بھی معطل رہیں گی جس کے لیے جنگ بندی کی جائے۔
مزید پڑھیں:ڈونلڈ ٹرمپ کا ترکی پر عائد پابندیاں اٹھانے کا اعلان
دوسری جانب امریکا نے گزشتہ روز ہی کہا تھا کہ وہ شمال مشرقی شام میں تیل کی تنصیبات کے تحفظ کے لیے امریکی فوجیوں کی تعداد میں اضافہ کیا جائے گا۔
کرد جنگجو شام میں داعش کے خلاف جنگ میں امریکا کے اتحادی تھے تاہم امریکی صدر نے رواں ماہ کے آغاز میں اپنی فوجیوں کو واپس بلانے کا اچانک اعلان کیا تھا جس پر کردوں کی جانب سے تشویش کا اظہار کیا گیا تھا۔

Leave a Comment

Your email address will not be published.

You may also like

Read More

اہم خبریں
ترکیہ میں 10 گھنٹے بعد 7.6 شدت کا ایک اور زلزلہ ترکیہ میں 10 گھنٹے بعد 7.6 شدت کا ایک اور زلزلہ آیا ہے...
Read More
post-image
اہم خبریں
قصور: ” میرے پوت نوں مارنا نئیں”ناراض بیوہ بوڑھی ماں نے بیٹے بہو کو گلے لگا لیا بوڈھی ماں کی تھانے میں فریاد سے...
Read More
post-image
ٹیکنالوجی
ویووY15Cپاکستان میں متعارف کروا دیا گیا 16 اگست 2022 عالمی شہرت یافتہ سمارٹ فون بنانے والی کمپنی ویوو  نے پاکستان میںاپنی وائے سیریزمیں نیاY15Cمتعارف...
Read More
post-image
اہم خبریں
مگرمچھوں کے ناپید ہونے سے ہمارے ماحول پر تباہ کن اثرات ہوں گے، ماہرین سائنس دانوں نے خبردار کیا ہے کہ مگر مچھوں کی...
Read More
post-image
اہم خبریں
اے پی ایس حملے کا ماسٹرمائنڈ عمر خالد خراسانی بم دھماکے میں ساتھیوں سمیت ہلاک کالعدم تحریک طالبان پاکستان کےاہم کمانڈر عمرخالد خراسانی ساتھیوں...
Read More